Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем - сама се форсира

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем - сама се форсира

    Здравейте колеги тук от няколко дена насам имам доста странен проблем , дано някой да може да помогне .На празен ход ми играят оборотите между 2500 и 0 и то ряско се форсира (независимо в движение или на едно място) , но не само на празен ход когато дам скорост първа примерно , колата започва сама да дава газ ускорява и намаля ускорява и пак намаля (същото като на празен ход пак до тези обороти се форсира и на скорост) , проблемат се оправя като и дам газ и я вкарам към 5 6 хиляди оборота , но се оправя до следващото гасене и палене.Също понякога прави тоя проблем не само като се гаси и пали ами като ряско отпусна съединителя и пак го натисна. Дано някой да има идеи. Поздрави

  • #2
    Първоначално публикувано от ewm Покажи съобщение
    Здравейте колеги тук от няколко дена насам имам доста странен проблем , дано някой да може да помогне .На празен ход ми играят оборотите между 2500 и 0 и то ряско се форсира (независимо в движение или на едно място) , но не само на празен ход когато дам скорост първа примерно , колата започва сама да дава газ ускорява и намаля ускорява и пак намаля (същото като на празен ход пак до тези обороти се форсира и на скорост) , проблемат се оправя като и дам газ и я вкарам към 5 6 хиляди оборота , но се оправя до следващото гасене и палене.Също понякога прави тоя проблем не само като се гаси и пали ами като ряско отпусна съединителя и пак го натисна. Дано някой да има идеи. Поздрави
    С кой мотор е колата и коя година е.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ewm Покажи съобщение
      Здравейте колеги тук от няколко дена насам имам доста странен проблем , дано някой да може да помогне .На празен ход ми играят оборотите между 2500 и 0 и то ряско се форсира (независимо в движение или на едно място) , но не само на празен ход когато дам скорост първа примерно , колата започва сама да дава газ ускорява и намаля ускорява и пак намаля (същото като на празен ход пак до тези обороти се форсира и на скорост) , проблемат се оправя като и дам газ и я вкарам към 5 6 хиляди оборота , но се оправя до следващото гасене и палене.Също понякога прави тоя проблем не само като се гаси и пали ами като ряско отпусна съединителя и пак го натисна. Дано някой да има идеи. Поздрави
      Чистене на дросел и адаптация ще оправят нещата, разбира се хубаво е да се види на диагностика да не се окажат 5 работи
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        С кой мотор е колата и коя година е.
        2.0 TS 150hp e мотора фаза 1 на колегата
        Alfa romeo GTVex
        Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
        Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
        Аudi A3 1.8 20V 02"

        Comment


        • #5
          Бобо се е предредил и отговорил.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            http://www.azobichamkolatasi.com/vuprosi.php?id=14 Успех колега

            Comment


            • #7
              По-добре найстина отиди на диагностика, при мен си менеше оборотите на празен ход заради дебитомера.

              Comment


              • #8
                164 туинспарк

                При мен се появи този проблем - сама се форсира или гасне. Отидох в бош на диагностика - няма грешки в компютъра. Смениха ми бобина пооправи се за малко и пак почна. Накой спешно да даде идея тук или на скайпе ufo_ufo_ufo - колата седи в сервиза и чака някакво решение да му се невиди. При мойта са два дросела. Смениха бобината на здравия дросел. Дори и да изпуши единия не би трябвало да прави проблем нали? Ще оправят и втория да видим какво ще стане ?!?
                Last edited by ufo777; d.m.y г., 10:40.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Red Pitbull Покажи съобщение
                  мерси колега , но не го прави само на свободна в движение , прави го и на скорост и на свободна и в движение и на едно място . Мерси на всички за вниманието тези дни ще чистя дросела и после ще адаптирам , дано да се оправи.

                  Comment


                  • #10
                    Така, предлагат ми да изключат едното делко. Двигателя си е с две. Сменената бобина не оказва никакво влиание и това в сервиз на бош. Компютъра не показва грешки . Смениха задната част на делкото. Работата стана още по лоша - сега пали зле. Утре ще ходя да се карам с тях. Някакви идеи какво може да е? Заварих гърнето на три места и ще ги карам да я центроват и да сменят бензиновия филтър. Някой има ли идея какво става гасне и трудно пали, чат пат сама се форсира? Тва пишман майстор май хванах а уж бош?!? Как са правили центровка като изгорелите газове хвърчат през дупките незнам? Дали да не им цапна компютъра с чук? Има ли карбуратор тази 164 туинс парк 1990 година? Да видя ако има да не би да е запушен нещо - или всичко е електроника. Помагайте моля?!?
                    Last edited by ufo777; d.m.y г., 21:18.

                    Comment


                    • #11
                      Проблема се развива. Започна и да не пали. Не е от бензиновия филтър. Тоя спря едното делко и остави колата на четири свещи. Интересно проблема изчезна и сега върви като нова. Обаче ме притеснява защо така. Казва че нямало да се отрази на разхода и мощостта това било за по добро изгаряне на бензина. Просто двете дъги се разминавали с около седем градуса. Дали е прав и може ли да се измисли нещо. Спря да се форсира и да гасне иначе. Но не ми харесва да е на едно делко. Защо обаче като маха делкото смени и едната бобина? Би трябвала едната да е за едното делко, другата за другото нали? Или греша нещо. Памагайте със съвет колеги.

                      ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:41 ----------

                      колега можеш ли да приложиш снимка на дроселите? Не мога да разбера тоя дали ги е чопкал?

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ufo777 Покажи съобщение
                        Проблема се развива. Започна и да не пали. Не е от бензиновия филтър. Тоя спря едното делко и остави колата на четири свещи. Интересно проблема изчезна и сега върви като нова. Обаче ме притеснява защо така. Казва че нямало да се отрази на разхода и мощостта това било за по добро изгаряне на бензина. Просто двете дъги се разминавали с около седем градуса. Дали е прав и може ли да се измисли нещо. Спря да се форсира и да гасне иначе. Но не ми харесва да е на едно делко. Защо обаче като маха делкото смени и едната бобина? Би трябвала едната да е за едното делко, другата за другото нали? Или греша нещо. Памагайте със съвет колеги.

                        ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:41 ----------

                        колега можеш ли да приложиш снимка на дроселите? Не мога да разбера тоя дали ги е чопкал?
                        Колега смени сервиза че като гледам утре и едно бутало ще ти извади тоя фен!

                        Ако искаш съвет обади ми се по телефона ще ти обесня на какъв принцип работи тази кола
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          А .. тука май две коли едновременно се правят?...


                          Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                          2.0 TS 150hp e мотора фаза 1 на колегата
                          Ако е с този мотор няма какво да адаптираш, иначе дроселовата клапа може да си изчистиш. Не че ще се оправи от това, ама няма и да е по-зле...

                          Изчисти си моторчето за празен ход и виж да не смуче въздух някъде след дебитомера. Обърни внимание на маншоните м/у колектора и главата.
                          Успех.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            Бобо благодаря за съвета ама вече съм хвърлил 300 лева които съм взел на заем да я правя. Нали се сещаш че ако ида в друг сервиз ще ми кажат кво са направили тия - нищо не са направили. Дай ся да сменим това онова и хоп още толкова и направо да си купувам нова кво да се занимавам да я оправям. А алфичката си ми харесва. Дайте съвет де моля ви!? Междо другото го питах оня каза че са чистили моторчето за празен ход, обаче резултат няма. Сега изключи едното делко и колата остана само на четири свещи. Върви добре няма проблем , но адски много ме притеснява какво следва от това. Дали няма да ми увреди нещо мотора, щото той даже е оставил включено разбитото делко. Казва че имало голяма разлика в дъгата между двете делка и затова ставал проблем? Ами защо тогава сменя едната бобина? Какво да правя дайте съвет много ви моля?!? Страх ме е за мотора.
                            Това май наистина е често срещан проблем при бензиновите двикатели. Макар че майка ми е с фиеста, при нея също се е появило форсиране, но без гаснене. И в специлизирания сервиз на форд не могли да и решат проблема със смяна на няколко части за около 400 лева свещи кабели и някакъв газометър. После в друг сервиз и изключили част от електрониката и сега и работила, но още не мога да разбера коя част са изключили. Помощщщщ - страх ме е за мотора на алфата да не се повреди с едно делко и то по думите на майстора разбитото?!? Не мога да установя дали наистина е сменял задната част на делкото, но е факт че след определено чопкане от негова страна започнах да паля трудно. После изключи едното делко и сега е добре но....
                            Last edited by ufo777; d.m.y г., 19:58.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ufo777 Покажи съобщение
                              Дайте съвет де моля ви!?
                              Колега пали колата и ела в София, има 2-3 супер сигурни сервиза, които ще ти свършат работа на 100% без да те одерат допълнително.

                              Comment

                              Working...
                              X